Fredag

Hej igen.

Nu är de jullov äntligen de ska bli super skönt och slippa skolan ett tag nu. Skolan va ganska chill idag, vi träffades i idrottshallen och hade några tävlingar våran klass ville självklart vinna vi kämpa på som tusan och ville verkligen, några byggde en ren några skulle skirva ord från ett annat ord, ( dålig på att förklara) och några skulle hitta massa saker på L.  Vi  hitta ganska många saker men 9 D van självklart den tävlingen men vilka tror du van ord tävlingen då ? jo om inte BÄSTA 8D haha vi är för bra asså, men sen var de bara 7orna som inte hade vunnit  så dom van ren saken.  Sen tog vi på oss ytterkläderna och gick upp till skolan, Lyssnade på maggan och någon spansk som berättade om en skola i Nicaragua vi bygger, eller vi har en dag i maj varje år vi jobbar och de vi tjänar går till den skolan vi kollade på lite bilder och sen gick vi vidare till folketshus. När vi kom till folketshus satte jag fannie och frida oss med Marcus och Fille och kolla. Josefina lantz sjöng och sen sjöng också Jesper,Jocke&pontus dom var fan bäst, vi fick oss ett gött skratt eller fall. Sen vare lite priser och lite saker som skulle delas ut, när det var slut gick vi till bamba och åt lite gröt och sen skulle vi få betygen. Jag,Frida,Lisa,Fannie,Karro&Louise hade bestämmt att vi skulle öppna betygen tsm, men självklart kunde inte Louise och lisa hålla sig så dom hade redan kollat.  Men Jag, Frida,Fannie&Karro kunde hålla oss även om vi ville öppna dom så höll vi oss och öppna dom tsm. Jag är inte hel nöjd men jag får la börja plugga ordentligt till våren, men det värsta är att det  är alltid något roligare som lockar.  Efter vi hade öppnat betygen och ätit så gick jag hem, lyssna på musik sen prata jag med Frida och Lollo och nu sitter jag här igen vid den förbannade datorn. fast de är chill endå vad hade man gjort utan datorn?   nu ska jag kolla på tv och imorgon är de jobb till typ 12 sen vet jag inte vad jag ska göra någon som har förslag ? (A)

pussspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0