god morgon

Ja, nu har jag vart lite dålig på att upptadera eller jag glömmde helt bort de igår om jag ska vara ärlig men nu ska jag skirva lite.
Igår var jag med Alma&Elin vi tog de lungt sjöng singstar, och jag ägde totalt ut dom haha. sen åkte vi till kungshamn och då träffade vi Erik,Jocke&Pontus vi gick hem till mej och hade de AS tråkigt sen kom frida , sen ringde oscar och fråga om vi skulle komma ut till han vi tog på oss kläderna och börja gå mot smögen kallt som tusan var de men vi kom fram elller fall. Vi lyssna på musik tog de lungt dasa lite och sjöng. typ 00,00 gick jag frida och alma hem, jag och frida blåste fram överbron as kul. sen när jag kom hem skulle jag ta ett glas vatten, nu ska ni få höra på ngt sjukt, jag skrattta hur mycket som helst har inte tänkt på attt vattenkranen låter så himmla kul !:O haha. sen gick jag upp och la mig vakna imorse och nu ska jag och alma snart ut till oscar och kolla på film:)

Frida&Alma ni betyder<3
pussspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0