lördag, snart jul

Ja nu var det lördag kväll eller ja  natt så nu ska jag skirva lit ekort va jag har gjort idag.
 Idag har jag inte gjort mycket alls, kollat på tv och vart vid datorn som vanligt, sen åkte jag till Evelina&josefin i hunnebo vi kolla på harry potter och sen sjöng vi sing star en stund och, de är fan riktigt kul asså. Efter en stund kom också Almis till josse kulkul kvällen har altså inte vart helt dålig.:).
När jag kom hem ringde jag till Frida, hon är underbar tjejen skrattar alltid när jag pratar med dej. även om de inte alltid är kul saker vi pratar om så slutar de alltid i skratt Jag älskar diig gumman<3.
Jag har också börjat röja upp på mitt rum de är inte fint där just nu asså, imorogn blir de att ta stora tag och göra en riktig julstädning, de är inte kul men de måste göras, med lite musik på så går de ganska snabbt eller de känns som de går snabbt eller fall, nu ska jag ner och hämta julmust och chilla vid datorn tills jag  somnar.
 
pusspåer


Kommentarer
Postat av: Frida

vad vore jag utan dig hjärtat? <3

2008-12-21 @ 00:42:40
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Karolina

Julmust, vad vore världen utan det? ;) haha älskar dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0