Torsdag


Hej igen gott folk.
Nu är de bloggdags igen ska försöka skirva ett lite längre inlägg om min dag :)

Ja  min dag börja ju bra men endå inte. Jag skulle ta sällskap med Lisafisa till skolan, och så fick jag sms av Amandus precis när jag kom till henne,  Vi har håltimma fösta lektionen. Då  fick jag lite smått ångest   men vi traska till skolan och sen kom Frida&Fannie och vi gick hem till mej och la oss i soffan och kolla på tv en timme sen gick vi tillbaka . Urban var på något möte så  vi gick in till birgitta och sjöng singstar med 9D lite segt ibörjan men sen kom vi igång. sen var de en lektion till innan lunch och då sjöng vi igen, men då var de bara 8D så jag och frida tog tag i en mocrofon och släppte loss totalt. Jag&Frida mot Sofia,yayya,karro&cr. Killarna i vårna klass balla ur och spela spel istället. Men vi släpppte allt loss endå, jag och frida is the idols :)haha sjöng som tusan skrek och gapa och dansa runt as kul, känndes som man var liten på nytt, som när man stog inne på sitt rum och sjöng till spice girls de va tider de eller vad säger ni?.  jaja, Jag och Frida ägde ut dom totalt, fast ska faktisgt erkänna att dom van en gång. Vi hade faktsigt riktig kul eller jag hade kul elle fall :). sen var de spanska och film.
Efter skolan tog jag bussen med Alma till smögen där vi träna och skratta som vanligt sen vare hem och ta de lungt. Nu måste jag erkänna att de  pirrar  lite i magen, ska få mina första betyg imorgon och de är lite smått nervöst  men sen äre JUL LOV och de kommer bli göttt!! imorgon efter skolan ska jag följa med mina sötnosar och äta pizza och sen hitta på något kul antar jag :)
pusspåer

Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar dig superstar!<3

2008-12-18 @ 21:34:39
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Karolina

pizzatime ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0