förlåt

Förlåt förlåt förlåt nu har jag inte bloggat på länge. Tänkte jag skulle skriva lite nu.

Helgen har vart helmysig tatt de lungt och vart med kompisar. Sov hos Alma  fredag till lördag, vi fick för oss nått konstigt som alltid men vi instalerade mulle meck haha. på lördaren åkte vi in till torp med pappa och köpte en ny dator som jag fick i julklapp sen kollade vi runt lite på torp, de var verkligen hur mycket folk som helst sen träffade jag karro som skulle till göteborg. Efter torp åkte vi hem  och alma följde med ner till mej vi instalera datorn och sen kom Anna&Nicole ner också. vi sjöng sing star och hade allmänt mysigt, sen tog vi oss lite te och kex satt  och prata till klockan var 02,30 sen gick anna och nicole hem och då  var de bara jag och alma kvar. Jag var as trött så jag var lite lam men vi prata en stund och sen somande jag eller ja vi somna. Så idag vet jag inte vad jag ska göra Alma  ringer snart så får vi se vad som händer.
Ikväll ska jag verkligen försöka skriva igen. Ni får höra av er om de händer något ,i tråkiga sotenäs.

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0