Rubrik?

Ja nu var de dagen efter julafton känns inte som de har vart jul än, på jul vill man ha snö och de ska va kallt okej kallt har de vart men hade vart trevlig med lite snö på julafton men icke så nu kan de kvitta. Men ja julafton igår var helt okej, lite tråkigt med släkten men de tillhör, fick jätte mycket fina paket, fick ni nått fint av tomten då?

Idag har jag lekt med Frida, vi  har badat och spelat cs jättemysigt sen tog jag tio bussen hem. vid bussen mötte alma mej så  följde  hon med hem en stund. Vi åt glass och prata lite som vanligt ,mysigt de med. Nu funderar jag på att gå och lägga mig.
Hoppas ni har haft en bra jul. :)
inlägget skulle kommit igår men de funkade inte och lägga upp så lägger upp de idag.
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0