Sjuttonde Februari

            

Tisdag
Idag vaknade jag bredvid Karro,Sofia&Jesper så jävla trångt var de men mysigt. Vi hade de gött pent igår i alla fall, alla var lite lagom lama jag och karro hostade på kapp och sofia pussade mest på jesper men mysigt var de. 
Nu sitter jag och elin och kollar runt lite på datorn har bakat muffins och sätt på just my luck den filmen är nog den mysigaste jag sätt. nu ska vi la hittta på något fint och göra om de går jag e typ helt lam efter natten i världens trångaste säng. 

Bilden där uppe är på mina små syskon. Tilda och lilla Ellen. Mysigt är  de med bebisar men när dom bir stora och börjar gråta och tjöta gör de inget om dom flyttar:) 

pusspåer skriver sen


Kommentarer
Postat av: Frida

idiotiskt söta <3

2009-02-19 @ 01:21:46
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Karro

Ellen och Tilda är typ sötaste syskonen ;)

2009-02-20 @ 15:06:56
URL: http://bloggofstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0