Skolan

Hejsanhoppsan igen.
Nu har jag haft en liten brake men nu ska jag börja skriva igen.
nu sitter vi i skolans datasal och skriver boken om mig ganska segt, hade vart bättre och vara hemma i sängen  och sovit. Men när man får läsa andras bardom blir man ju fan tårögd så jävla roligt.  Frida har några riktigt roliga barndomsminnen från danmark och hennes lilla random historia från camping toaletten. När jag kommer hem ska jag mysa med Alma och sedan  blir det träning eller kankse åka till sjukhuset och hälsa på Pappa och Gudrun som fick en liten flicka i fredags kväll/natt. Ska försöka komma ihåg att skriva ikväll . 

pusspuss 

Kommentarer
Postat av: Frida

random historian <3

2009-02-02 @ 09:46:51
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0