18/1-09

Nu var de ett tag sen jag skrev. På lovet har man inte orkat skriva jag har glömmt bort de helt nästan så mycket annat kul som händer liksom. På lovet  har jag inte gjort så mycket var i göteborg och hadla kläder med Alma&Frida Amandusson jätte mysigt va de. Sen har jag vart en heldel med Frida östberg och Alma jätte mysigt har de vart vi har gjort mycket kul detta lovet. Skolan började i måndags segt men gick bara två dagar sen har jag legat på soffan och haft feber och magkatarr inte alls kul men imorgon ska jag gå till skolan ska bli kul endå och få träffa Frida och hela 8D har alltid kul med er.:) ja igår hade jag och alma inte så mycket fr oss så vi tog kort på min syster innan hon skulle på kalas
ett kort inlägg men endå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0