Förlåt

Nu ska jag försöka bli bättre på att blogga igen, gick ett tag men nu har jag glömmt så nu ska jag skriva ett kort inlägg.
Kanske ska börja med att de är nytt år och jag hoppas de kommer bli ett bättre år.
Har ju inte bloggat på länge så kankse ska skriva lite snabbt innan jag somnar här framför datorn.
Nyårsafton var ganska tråkig till en början men sen gick jag ner till mina favoriter Frida,Lisa&Louise vi spelade kort och väntade på att klockan skulle bli 00,00 de gick ganska segt men till slut så. Tolvslaget var helt galet alla sprang runt och var hur glada som hälst folk ringde hit och dit och efter 10 minuter var allt dött. Sen gick jag och Elin till mej en stund innan hon skulle hem. Efter nyår har jag bara vart hemma de är tråkigt i sotenäs de finns inte ett enda cafe man kan gå till, de hade vart jätte mysigt med ett cafe i kungshamn.
 Idag har jag ellerfall vart med Lisa först sen tog vi bussen till hunnebo och var med Frida och Evelina. Jag måste bara säga att jag är gryym på wii eller vad säger du frida?:)
Imorgon ska jag åka skridskor med Frida&Lisa kommer bli döö mysigt (Y)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Frida

du är asagrym på wii stumpan :)<3

2009-01-08 @ 19:02:24
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0